Jak wysłać SMS do klienta

Ludzka pamięć bywa zawodna. Wiemy o tym doskonale, skrzętnie przygotowując listę zakupów przed wyjściem do sklepu, a terminy wszystkich umówionych spotkań notując w kalendarzu.  

Podobny problem dopada twoich klientów. W natłoku bieżących spraw część z nich może zapomnieć nawet o tak ważnej sprawie, jaką jest opłacenie polisy czy odnowienie jej ważności. 

SMS do klientów  – prosty i niezawodny sposób komunikacji!

Zadaniem agenta ubezpieczeniowego jest dyskretne przypomnienie, tak aby konsekwencje (na przykład opóźnienia w opłaceniu polisy czy wystąpienie szkody już po zakończeniu trwania polisy) nie miały negatywnych skutków dla klienta.   

Doskonałym sposobem, by to zrobić jest możliwość wysłania powiadomienia SMS z CRM dla agenta ubezpieczeniowego Insly. To jedna z podstawowych funkcjonalności, z której chętnie korzystają użytkownicy programu. Za jej pomocą agenci ubezpieczeniowi mogą wysłać automatycznego SMS-a dotyczącego zbliżającego się terminu płatności za fakturę, zaległej płatności za fakturę, oferty odnowienia kończącej się polisy, terminu płatności raty, informacji o zaległej racie, przypomnieniu o konieczności odnowienia zgód RODO, czy też informacji na temat sezonowych produktów. Miłym akcentem może być także automatyczny SMS wysyłany przy okazji urodzin klienta. 

Ważne jest, aby zachować umiar i nie spamować klientów nadmierną ilością wiadomości. Klienci cenią sobie komunikację SMS, ale tylko wtedy, gdy jest ona istotna i pożyteczna. Dlatego warto dbać o personalizację i dostosowanie treści do potrzeb odbiorcy.

Sms jest ważnym narzędziem w komunikacji z klientami z kilku powodów:

  1. Natychmiastowość: Smsy są dostarczane niemal natychmiast, co oznacza, że ​​są skuteczne w komunikacji odnośnie ważnych przypomnień.

  2. Wysoki wskaźnik otwarcia: Statystyki pokazują, że smsy mają znacznie wyższy wskaźnik otwarcia w porównaniu do e-maili. Odbiorcy zazwyczaj otwierają smsy w ciągu kilku minut od otrzymania.

  3. Prywatność i personalizacja: Smsy pozwalają na bezpośrednią komunikację z klientem, co daje możliwość dostosowania treści do jego potrzeb i preferencji

  4. Dostępność. Klient nie zawsze ma czas na odebranie telefonu, a SMS odczyta i skontaktuje się z nami w odpowiednim dla niego czasie.

W jaki sposób korzystać z powiadomień SMS w programie Insly?   

Pierwszym krokiem jest uzyskanie tokenu od naszego Działu Wsparcia poprzez czat lub kierując zapytanie na adres e-mail: pomoc@insly.com. Następnym założenie konta na stronie:https://www.smsapi.pl/. Token można również znaleźć na koncie SMSAPI, rozwijając menu boczne „Ustawienia API” -> „Tokeny API (OAuth)”. Jeżeli token został już wygenerowany, możemy przejść do ustawień systemu w programie Insly. 

Dokładnie jak to zrobić, dowiesz się z naszego CENTRUM POMOCY.

Dzięki dodaniu tej funkcjonalności do naszego CRM dla agenta ubezpieczeniowego, pomagamy zoptymalizować pracę każdego posrednika ubezpieczeniowego poprzez automatyzację procesów i oszczędność czasu.

Dlaczego SMSAPI?

Długo szukaliśmy odpowiedniego partnera na rynku, ale finalnie zdecydowaliśmy się na SMSAPI! Duża skala działalności oraz dokumentacja, dostępna także w języku angielskim była jednym z czynników. Do tego duże wsparcie techniczne, elastyczność podczas wdrożenia funkcjonalności oraz duch technologiczny. Nie zapominając o wspaniałym zespole.

Jeśli nie masz jeszcze zintegrowanej bramki SMS w CRM Insly, zgłoś się do nas koniecznie.