Ubezpieczeniowe ramię TubaPay ma nowego właściciela. Insly sfinalizowało umowę z Bacca.
Insly, dostawca technologii dla branży ubezpieczeniowej, sfinalizował umowę ze spółką Bacca na przejęcie ubezpieczeniowej części TubaPay, aplikacji dla agentów ubezpieczeniowych do przyjmowania i rozliczania płatności za polisy kartami płatniczymi i Blikiem oraz całości działalności i know-how związanych z tymi usługami.
Transakcja została sfinansowana ze środków własnych Insly Ltd., które jest właścicielem Insly w Polsce.
Do Insly dołączyli obecni klienci aplikacji, z którymi podpisanych jest ponad 800 umów oraz zespół. Marka TubaPay nie jest przedmiotem transakcji, a intencją Insly jest dalej rozwijać usługę pod własną marką – InslyPay. Do końca II kwartału 2024 roku zintegruje ją ze swoim systemem CRM, ale też będzie oferować jako odrębną usługę.
– W najbliższych tygodniach priorytetem jest dla nas przywitanie się z dotychczasowymi użytkownikami, przedstawienie się i poznanie ich potrzeb. Zależy nam, aby czuli się dobrze poinformowani o tym, jak wygląda harmonogram zmian technicznych oraz pewni, że nie zmieniają się warunki ich umów – zaznacza Piotr Bartos, CEO Insly w Polsce.
Insly uruchomiło w tym celu specjalną stronę www.insly.pl/orange-is-the-new-pink, na której informuje o kolejnych krokach związanych z przejęciem aplikacji.
– Wszystkich agentów, którzy do tej pory nie korzystali z terminali, zapraszamy oczywiście do kontaktu. Można też będzie skorzystać z programu Polska bezgotówkowa – dodaje Piotr Bartos.
Partnerem rozliczeniowym pozostaje czołowy rynkowy gracz, firma Fiserv Polska S.A. działająca pod marką PolCard from Fiserv. Warunki umów z dotychczasowymi klientami TubaPay nie zmieniają się. Na koszt usługi składa się opłata miesięczna za korzystanie z terminala w wysokości 40 zł netto i oplata transakcyjna 0,75% od wartości transakcji na rzecz niezintegrowanych z aplikacją towarzystw. Opłata transakcyjna nie jest pobierana w przypadku płatności za polisy towarzystw zintegrowanych z aplikacją (koszt ponoszą TU). Tych ostatnich jest obecnie 8. Insly rozmawia już z kolejnymi ubezpieczycielami o współpracy.
– Sercem naszej działalności w Polsce pozostaje stały rozwój systemu CRM i wsparcia dla pośredników ubezpieczeniowych tak, aby cały swój biznes mogli prowadzić na Insly. Taki scenariusz jest też dobrą wiadomością dla towarzystw ubezpieczeń. Wprowadza wysoki i bezpieczny standard realizacji dystrybucji ubezpieczeń, co jest istotne w świetle wymogów regulacyjnych i nakładów ponoszonych na ich spełnianie, a ostatecznie na satysfakcję pośredników i klientów – zaznacza Piotr Bartos, CEO Insly w Polsce.
Insly jest dostawcą technologii dla sektora ubezpieczeń, opartej o wygodne, bezpieczne i zgodne z regulacjami rozwiązania chmurowe. W Polsce znana jest przede wszystkim z działalności dedykowanej agentom ubezpieczeniowym, którym oferuje abonamentowy system CRM z możliwością porównania składek i wystawienia polis oraz wsparcie w zakresie compliance. Liczba użytkowników zbliżyła się w tym roku do 18 tysięcy, co czyni Insly najpopularniejszym w Polsce dostawcą systemu CRM dla agentów i brokerów. Polskie operacje stanowią ponad 20 proc. przychodów globalnych Insly.