TubaPay dla ubezpieczeń zmienia się w InslyPay

Witaj w Insly!

 

Ubezpieczeniowe ramię TubaPay zmieniło właściciela na Insly.

Jesteśmy dostawcą technologii dla sektora ubezpieczeń opartej o wygodne, bezpieczne i zgodne z regulacjami rozwiązania chmurowe. W Polsce działamy od 2013 roku i jesteśmy znani przede wszystkim z działalności dedykowanej pośrednikom ubezpieczeniowym. Oferujemy platformę CRM z możliwością porównania składek i wystawienia polis oraz wsparcie w zakresie compliance. Liczba użytkowników naszego narzędzia zbliżyła się do 18 tysięcy, co czyni nas najpopularniejszym w Polsce niezależnym dostawcą CRM dla agentów i brokerów.

Miło nam Cię poznać. Postaramy się, aby Ci było u nas tylko lepiej.

 

Zapamiętaj!

Warunki umów

Twoim partnerem w obsłudze płatności jest teraz Insly. Nie zmieniamy warunków zawartych umów. Nadal też współpracujemy z Fiserv Polska, czołową firmą na rynku od rozliczeń płatności.


Dane i bezpieczeństwo

Twoje dane i bezpieczeństwo cybernetyczne są w dobrych rękach. Insly od 3 lat utrzymuje certyfikat ISO/IEC 27001 i regularnie przechodzi audyty bezpieczeństwa. Administratorem Twoich danych osobowych jest teraz Insly Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Cyfrowej 6. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Masz pytania o ochronę danych? Chcesz zgłosić naruszenie bezpieczeństwa cyfrowego? Napisz do nas na biuro@insly.com.


Kontakt z nami

Jesteśmy dostępni dla Ciebie pod adresem: pomoc@insly.com.  i pod numerem telefonu: + 48 535 020 769.


Oferta

Możesz spodziewać się, że nasza oferta będzie jeszcze bogatsza – rozmawiamy już z kolejnymi ubezpieczycielami o ich integracji z InslyPay.
Mamy też dla Ciebie „Promocję na powitanie” – możesz skorzystać z 30 proc. zniżki na cały rok abonamentu naszego systemu CRM do sprzedaży polis i obsługi klientów! Skontaktuj się z nami >

Harmonogram przejścia do InslyPay

Etap I. Wrzesień 2023

Ogłoszenie zamiaru przejęcia przez Insly ubezpieczeniowego ramienia TubaPay od Bacca

Firmy podpisały umowę o intencji transakcji. Insly ogłosiło, że dzięki transakcji zwiększy skalę i wsparcie dla agentów. Zadeklarowaliśmy, że dalej będziemy rozwijać możliwości, które daje obsługa płatności kartami i BLIKiem za polisy. 

Etap II. Październik-listopad 2023

Finalizacja transakcji pomiędzy Insly i Bacca

Firmy podpisały ostateczną umowy po wypełnieniu procedur ustawowych i spełnieniu przez Bacca warunków określonych w umowie wstępnej. Do Insly przechodzą obecni klienci i użytkownicy aplikacji oraz zespół. 

Etap III. Grudzień 2023 – luty 2024

Rebranding – zmiana marki

Aplikacja mobilna oraz obecna domena ubezpieczeniowa TubaPay zmienią barwy na InslyPay. Nie trzeba będzie uczyć się obsługi aplikacji i strony www od nowa. Wszystko będzie działać w taki sam sposób jak dotychczas. 

Etap IV. Grudzień 2023 – marzec 2024

Wymiana starych terminali

Technologia idzie do przodu a my podążamy za nią. Wszystkie terminale starego typu (Verifone) nieodpłatnie wymienimy na terminale nowej technologii z wbudowaną własną kartą SIM. Zrobimy to w taki sposób, by nie zakłócić Twojej codziennej pracy. O szczegółach poinformujemy Cię bezpośrednio.

Etap V. Marzec – Maj 2024

Pełna integracja z ekosystemem Insly.

Dzięki integracji pojawi się nowe udogodnienie dla klientów Insly: płatności będą mogły być inicjowane bezpośrednio z kalkulatora Insly, bez konieczności przechodzenia do systemów ubezpieczycieli.

Zapytaj nas o wszystko

Piotr Bartos
CEO Insly w Polsce
piotr.bartos@insly.com

Adam Ćwikła
manager ds sprzedaży
adam.cwikla@insly.com

Remigiusz Szczechowicz
manager ds compliance
remigiusz.szczechowicz@insly.com

Kaja Mechecka
manager ds marketingu
kaja.mechecka@insly.com

Szymon Pawelec
head of customer success
szymon.pawelec@insly.com